НАШІ ВЧИТЕЛІ – це творчі, ініціативні, відповідальні люди, для яких робота – це не тільки необхідність, а й задоволення.

Наші основні критерії при доборі кадрів – вміння педагога з повагою ставитися до дитини, з розумінням приймати проблеми дітей.

Школа для нас – це цілий дивовижний світ, в якому:

  • створені умови для успішної освіти і розвитку;
  • цінується честь і гідність кожного, процвітають розум і почуття;
  • основним пріоритетом є індивідуальний підхід до дитини, прийняття її особистісних запитів і інтересів, створення ситуації успіху для кожної дитини.
  • Нарешті, це спільний дім, в якому нам просто добре разом!

НИКИТЮК ТАМАРА ВОЛОДИМИРІВНА

– Методист англійської мови підготовчої школи «ЛЕЛЕКА».

Працює викладачем іноземних мов понад двадцять п’ять років. Закінчила Київський державний педагогічний інститут іноземних мов за спеціальністю: «Іноземні мови – англійська і французька».

Створила авторську програму і методику з навчання дошкільнят англійської мови. Детальніше… (http://lelekakiev.com.ua/index.php/biblioteka/35)

Англійська мова все більше «молодшає»: офіційно вона вже вивчається з першого класу, а навчання дітей дошкільного віку поки що ведеться силами ентузіастів, які відгукуються на запити батьків.

Викладачі «ПШ« Лелека » проводять заняття, спираючись на накопичений практичний досвід, продуману і випробувану програму, чіткі календарні плани і формати занять і велику кількість авторського матеріалу.

Використовує в своїй роботі нові сучасні методи і прийоми: творчі завдання, дискусії, моделювання ситуацій, інтерв’ю, проекти, які сприяють формуванню у дошкільнят інтересу до англійської мови, стимулюють їх пізнавальну активність.

У співпраці з іншими вчителями англійської мови розробляє, пише сценарії і вірші до свят, авторські п’єси для дітей англійською мовою.

ЧАВРО ЛАРИСА ГРИГОРІВНА

– Методист підготовчої школи «ЛЕЛЕКА», вчитель граматики. Має дві вищі педагогічні освіти за спеціальностями: «Організатор-методист дошкільного виховання» і «Вчитель молодших класів» (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).

Близько двадцяти років займається методичними розробками і досягла високого рівня в реалізації напряму «Раннє навчання дошкільнят читанню».

Основні завдання авторської програми:

  • підготувати дитину до успішного навчання в школі;
  • розширення комунікативного досвіду дошкільнят, формування і розвиток навичок навчання дитини з однолітками і вчителями.

Заняття проходять підгрупами і індивідуально, можуть носити інтерактивний характер, як правило включають в себе ритмічні вправи з музикою, пальчикову гімнастику. Лариса Григорівна широко використовує на заняттях різні види ігор, народний фольклор, що сприяє створенню веселої і невимушеної атмосфери на заняттях.

ЗІНЕВИЧ ВІТА МИКОЛАЇВНА

Вчитель образотворчого мистецтва. Вже багато років є натхненником дитячої художньої творчості, займається організацією і проведенням тематичних виставок дитячих робіт.

Закінчила Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю «Початкове навчання та образотворче мистецтво».

Паралельно є старшим викладачем кафедри «Методика образотворчої діяльності» в Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова.

Заняття з малювання, ліплення та аплікації проводяться з підгрупою дітей з використанням різноманітних технік і матеріалів. Дітей знайомлять з елементами графіки, живопису, декоративного мистецтва. У старшому дошкільному віці: розпис по батику, робота з природним матеріалом та ін.

Віта Миколаївна іноді організовує виставки дитячих робіт, які дуже популярні серед вихованців. Така змістовна і цілеспрямована робота дозволяє дітям займатися творчою діяльністю з раннього віку, реалізовуючи свій потенціал, фантазію, бажання творити.

Upload Image...

ГОНЧАРОВА ЛАРИСА МИХАЙЛІВНА

– Вчитель української мови та математики.

Успішно веде роботу з формування математичних і граматичних уявлень у дошкільників. Освіта вища: Національний педагогічний університет ім. М. Горького за спеціальністю «Дошкільна педагогіка і психологія».

Має великий стаж педагогічної роботи – понад тридцять п’ять років.

В умовах реалізації нових навчальних програм проявляє високий рівень педагогічної компетентності та професіоналізму.

Цінується дітьми і батьками за свій веселий характер і невичерпний творчий потенціал. Пише вірші, сценарії до свят, створює умови для своїх учнів, в яких кожна дитина успішна.

Заняття проводяться у підгрупах по 5 – 6 дітей в ігровій формі з використанням різноманітного мовного, дидактичного і сенсорного матеріалу.

Саме таке навчання буде радісним і повноцінним для вашої дитини.

МАРКОВА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

– Методист підготовчої школи «ЛЕЛЕКА», вчитель математики. Має вищу педагогічну освіту, закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю «Педагогіка і методика виховної роботи», стаж роботи понад тридцяти років.

Велику увагу приділяє питанням систематизації програмного матеріалу, використання інтерактивних технологій на уроках, що є передумовою успішного виконання основних напрямків навчальної програми з математики.

Вчителями Лелека розроблена і щороку вдосконалюється спеціальна програма з математики для дітей 2 – 6 років, основна мета якої:

  • розвиток математичних здібностей у процесі пізнання навколишнього світу;
  • знайомство з цифрами і навчання рахунку просто та цікаво;
  • виконання логічних завдань;
  • вміння вирішувати завдання різного типу із застосуванням їх на практиці;
  • легко орієнтуватися в тимчасових і просторових відносинах;
  • знайомство з поняттями геометрії;
  • набуття практичних навичок, а також умінь і навичок розумової діяльності (синтез, аналіз, порівняння і т.д.).
Upload Image...

АНТОНЮК НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА

– Логопед,, має вищу педагогічну освіту за спеціальністю «дефектологія», закінчила Київський державний педагогічний університет ім.М.Горького.

Професійно працює вже більше двадцяти років.

Проводить індивідуальні заняття з дітьми дошкільного віку, які включають:

  • корекцію звуковимови;
  • логопедичну гімнастику;
  • пальчикові ігри;
  • завдання з розвитку дрібної моторики.

Таким чином поповнюється словниковий запас дитини; граючи, діти вчать скоромовки і вірші, формується правильна мова.

КОТУРГА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА

-Психологія: «Люблю дітей і впевнена, що те, що ми повинні їм дати це коріння і крила, тобто правильні рамки, в яких вони зможуть максимально розвинути свою індивідуальність ».

Закінчила спеціальний факультет Інституту практичної психології соціальної роботи «Психогенез» за спеціальністю: «Практична психологія».

Працює психологом-консультантом з 1992 року за авторською методикою «Мотиваційне навчання і розвиток дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з використанням персонального комп’ютера», яка спрямована на підвищення мотивації в навчанні.

Допомагає батькам отримати практичний посібник з будь-яких ситуацій, які виникають в житті дитини.

Двадцятирічний досвід консультативної роботи, регулярні спостереження, своєчасна діагностика дітей дозволяють вчасно поінформувати батьків про потреби дитини, а також скорегувати їх поведінку і навчання.

Один з важливих чинників, що дозволяють створити навколо дитини сприятливу атмосферу – це постійна взаємодія психолога з батьками, дітьми та вчителями, а також їх навчання і консультування.

ТОМАШЕВСЬКА НАТАЛІЯ ЕРКІНОВНА

– Творчий, ініціативний педагог, більше п’ятнадцяти років є художнім керівником театральної студії підготовчої школи «ЛЕЛЕКА».

Розробляє і пише авторські сценарії і п’єси за мотивами російських і українських народних казок, а також інших художніх творів.

Працює за методикою раннього залучення дитини до мистецтва театру. На таких заняттях маленькі актори вчаться правильно говорити і рухатися на сцені, імпровізувати і отримувати задоволення від творчого процесу. Це допомагає їм у подальшому долати сором, не боятися великої незнайомої аудиторії, освоювати елементи ораторського мистецтва і відчувати себе більш впевнено в житті.

У тісному творчому взаємозв’язку з усім педагогічним колективом школи Наталія Еркіновна ставить музичні вистави на різних мовах (українська, англійська, російська), а також бере участь в підготовці свят і концертів.

НАЗАРУК Світлана Львівна

– Хореограф, займається балетом з 3,5 років, працює в системі музичної освіти дошкільників більше десяти років, закінчила Київський педагогічний інститут ім. М. Горького.

Заняття з хореографії починають проводитися з дітьми молодшого дошкільного віку, включаючи наступні етапи:

  • загальнозміцнюючий фізичний розвиток;
  • танцювальні рухи;
  • школа танцю – класика;
  • образи в танці;
  • танцювальні мініатюри.

Дітей знайомлять з поняттям «музична фраза», позиція ніг і рук, даються вправи на ритмічний малюнок зі зміною темпу, пропонується рухова імпровізація під музику з тісним переплетінням сюжетів, близьких розуміння малюків

Романова Тетяна В’ячеславівна

Талановитий і креативний педагог, викладач Арт-деко студії Підготовчої школи «Лелека».

Отримала диплом за спеціальністю «Викладач етики, естетики та історії мистецтв.» у Київському міжрегіональному педагогічному університеті ім.Б.Д. Грінченко.

Працювала викладачем декоративного мистецтва у  Київському Коледжі, проводила Майстер-класи з дизайну, але знайшла свою справжню пристрасть, навчаючи дошкільнят основам образотворчого мистецтва та Арт-деко.
На заняттях Арт-деко студії  знайомить дітей з різними  техніками  малювання, такими як: ебру, (малювання на воді) монотипія, гратографія, ниткографія; а також з прикладними техніками, наприклад: миловаріння, свічний гель, батик,
декупаж та інше. У групах молодшого віку заняття проходять у формі казки, що заохочує дітей більше зосереджуватися та старанно виконувати завдання, щоб отримати чарівний результат.

У більш старшому віці діти вивчають основи живопису, графіки та композиції.

Вишневская Ирина Михайловна

Учитель французского языка в Подготовительной школе «Лелека». Педагогическое образование получила в КНУ им. Т. Шевченко по специальности “Украинский язык, литература и французский язык”. Кроме того, Ирина постоянно совершенствует языковые навыки, общаясь с носителями языка и посещая занятия в школе французского языка “Bonjour Français». Уровень владения языком – независимый пользователь согласно Общеевропейским компетенциям владения иностранным языком.
Имеет два больших увлечения в жизни: дети и французский язык! Работа Ирины их удачно объединяет, поэтому она всегда получает удовольствие от преподавания детям своего предмета и таким образом, маленькие слушатели являются для неё лучшими коллегами по работе!
Убеждена в том, что для детей лучшим стимулом в изучении языка являются удовольствие от процесса. Благодаря применению коммуникативного подхода к изучению языка, в процессе игры французский уже не является самоцелью, а – средством общения в игре, поэтому усвоение детьми лексического и грамматического материала происходит легко и безболезненно.
Среди коллег Ирины слывёт как уравновешенный, целеустремленный, коммуникабельный, эрудированный человек. Самая большая страсть в жизни – французский язык и культура. Жизненное кредо – la vie est belle (жизнь – прекрасна).

Дегтярьова Галина Михайлівна

викладач німецької мови. Ще з малих років хотіла пов’язати свою долю з вихованням підростаючого покоління, спробувати свої сили в ролі вихователя або вчителя молодших класів. І не прогадала! Через роки жодного разу не змінила своєї мрії і стала вчителем молодших класів і німецької мови в молодшій і середній школі. З 2007 року працює в НВК 167 м.Києва з поглибленим вивченням німецької мови. З цього ж року почався її педагогічний стаж в “Лелека” з метою спробувати працювати з малюками, так як відмінності від шкільних уроків все ж значні.

Досконально вивчивши особливості дошкільного психологічного і фізичного розвитку, побудувала методику роботи з дітьми “Deutsch im Spiel”, яка передбачає вивчення німецької мови в ігровій формі.

Галина любить проявляти ініціативу, намагається звести до мінімуму вивчення лексики сидячи за столиками, а пропонує дітям пісні, танці, рухливі ігри, настільні ігри (Меморі, Бінго, Лото), використовує на заняттях елементи малювання, супроводжуючи їх німецькою мовою. Для роботи використовується література німецьких видавництв (Goethe-Institut, Klett, Cornelsen), також за роки роботи була розроблена програма вивчення німецької мови для дітей дошкільного віку (4, 5, 6 – ий рік життя).

І звичайно ж, Галина дуже любить свою роботу, а це головний стимул для пошуку чогось нового і пізнавального для діток!

Пишiть

""
1
Ваше імяyour full name
Ваш телефонyour full name
Вік дитиниyour full name
Ваш e-mailyour full name
Вітаю! Мене цікавить ...more details
0 /
Previous
Next